top of page
Path 325.png
Path 325.png

CREAMY je o

  • kreativitě a efektivitě

  • marketingu a komunikaci

  • nových začátcích a transformaci

  • uvědomění si sebe sama i ostatních

  • schopnosti učit se, poučit se a nebrat si věci osobně

  • tvořivosti a schopnosti realizovat nápady

  • týmovosti a partnerství 

  • splnění jednoho velkého životního snu...

S babičkou_edited.jpg

Moje cesta ke CREAMY

Kariéru jsem zahájila po promoci na Karlově univerzitě 1. dubna 1998. Nastoupila jsem tehdy jako marketingový analysta do pražské kanceláře IVECO a tím začala moje dráha ve světě automotive, kde jsem působila následujících 17 let. Nejprve jsem po pár letech opustila pražskou kancelář IVECO, kde jsem se vypracovala do pozice PR manažera pro Českou republiku a Slovensko, a přesídlila do centrály v Turíně (Itálie), kde jsem měla na starost budování evropského PR. Následoval Nissan, kde jsem na centrále pro Itálii v Římě působila do konce roku 2008, nejprve na pozici produktového manažera, poté v roli manažera kvality prodejních a poprodejních služeb. Pak ale dozrál čas a já se vrátila do Prahy a další 4 roky působila v Renaultu v roli Digital & CRM manažera v rámci středoevropského clusteru. Následovala firma TOTAL, kde jsem pro centrálu v Paříži vedla evropské projekty digitální transformace, od nových webů přes aktivaci digitálního marketingu po budování marketingového ekosystému v zemích. a jejich evropskou koordinaci.

 

V roce 2016 u mě došlo k první velké změně. Z pro mě domácího prostředí automotive jsem se vydala do prostředí módy, obuvi a retailu. Přijala jsem výzvu a stala se zakládajícím členem prvního globálního marketingového týmu značky Baťa, který jsem vedla do počátku roku 2020. Na této pozici jsem měla možnost mimo jiné rozhýbat transformaci značky Baťa, tvořit nový brand positioning a architekturu značky, uvést novou globální kampaň značky “Me & comfortable with it” a implementovat jí napříč všemi komunikačními kanály, vytvořit Bata Fashion Weekend a “Young Designers Challenge”, podílet se na tvorbě uvedení několika globálních produktových řad na trh a realizaci kampaní… v tomto výčtu bych mohla pokračovat asi ještě chvíli. Na malou ochutnávku se můžete podívat sami níže. Video řekne víc, než 1000 slov.

 

A co se stalo pak? Rok 2019 se pro mě stal zlomovým, v mnoha ohledech. Jak už bývá zvykem, věci se dějí vždycky najednou a je to mazec. Důsledkem této smršti a na pokraji vyhoření jsem se rozhodla vzít život do vlastních rukou a radikálně ho přehodnotit. Změnit, co se změnit dalo a ozdravět. Potřebovala jsem fungovat a být zde pro mé děti. Zaměřila jsem se proto tedy na čas jen na to. A přemýšlela jsem co a jak dál. Zastavila jsem se. A k tomu mi hodně pomohl COVID, to že se svět kolem mě hodně zpomalil mi strašně pomohlo. 

 

A pak se věci začaly dít. Rozhodla jsem se, že už nechci nastoupit zpět do žádného korporátu. Založila jsem si IČO a začala fungovat na volné noze. Na čas jsem spolupracovala s jednou PR agenturou, ale pak mě osud zavedl před zásadní rozhodnutí. Nastal bod zlomu.

Založila jsem CREAMY s.r.o.

Splnila si jeden z životních snů. A také sen mojí babičky. CREAMY je tak proto i její součástí.

 

Co k tomu dodat.

Jsem sama sebou. A jsem s tím naprosto v pohodě. 

bottom of page